話說我要幫家姐做一個小形包包,方便她做尖時放東西的,所以亦引發而以下這一則超無聊及嘔血的對話:

我:我諗到整個咩形既袋比你啦,你咪話要裝電話同mp3既,仲要裝多一條小手巾。
她:係呀,其實又電話、又 mp3,我已經好亂架啦!
我:所以呢,我諗佢整個咁咁咁款既袋仔比你,其中一邊係有兩格,一格就放電話、另一格就放 mp3,然後中間就放手巾同水。
她:但係如果電話響咁我睇唔睇到架?
 (我當時聽到這句後,第一個反應只是額頭突然多了三間再加笑!)
我:點答呢?好難喎!電話響同睇唔睇到,我唔識答喎!
她:咁又係,電話響唔響我都係唔知架啦!

哇哈哈哈!笑史我!
arrow
arrow
    全站熱搜

    kanas 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()