close
話說今天晚上約了Mr. J 晚飯,並相約在銅鑼灣皇室堡,但因為我是一個香港路痴(所以請不要把我遺棄於香港區,否則我一定蕩失路),所以我已問清楚我坐 102 的話,要在那個站下車。

他:應該係出隧道口第一個落車,如果唔係就第二個站,但你可以上車後睇睇係咪維園個站就得啦。如果係第一個站,咁你落車後行過馬路直行就係皇室堡,到時你企係門口等我就得啦!
我:咁究竟係第一個站定係第二個呀!(我一定要確實,否則我會坐得很不安的,因為如果落錯車的話我會不知怎算,這個他是知道的,所以曾經有一次他要先做一點東西,便先把我車到其中一個商場或會展,待他完成工作後便會回來接我。)
他(想了一會後):你都係係第一個站落車啦!
我:唔緊要啦,我問司機邊度係皇室堡咪得囉!
他:唔使啦,其實係人都知銅鑼灣皇室堡係邊架,我驚你比人笑。
我:唔知皇室堡係邊好出奇呀!我咪就係唔知果個囉。
他(他這時已經知衰,知自己講錯說話):好啦!好啦!真係係第一個站落車就得啦。
我:咁好啦,我到就左打比你!
他(好無奈笑住咁講):唔使啦,皇室堡得一個停車場門口,你係果度等我就得架喇!

後來我下車後,只係知道過對面馬路便是銅鑼灣,然後估估下一直行,行到一處地方,但都不確定是不是皇室堡時,便致電給潺仔求急,然後問她那裡是皇室堡,我告訴她我身旁有什麼建築物後,她就說原來我站在的那個地方便是皇室堡。幸好我沒有問其他路人,她說,對呀,如果你問其他路人的話,他們一定以為你是大陸人,因為站在皇室堡問人家皇室堡在那裡,哈哈,想想到好笑。

其實今晚真的很難得,難得是他終於有空和我吃一頓晚飯,而我亦可藉著這個晚飯時間來了解一些事情,雖然他的問題還未解決,而且還需要一點點時間,就是一點點和估計這個星期內便可知道,現在希望真的可以在這個星期內解決到吧!
arrow
arrow
    全站熱搜

    kanas 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()